Sestertium Consulting Oy (jäljempänä verkkokauppa), y-tunnus: 2773781-1 myy verkkokursseja ja valmennuksia yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%).
Verkkokaupan yhteystiedot
Sestertium Consulting Oy
PL 1, 61401 YLISTARO
Y-tunnus 2773781-1
Palvelemme arkisin klo 10 -17.
puhelin: 010 200 4610
s-posti: tuki(at)miiakiviluoto.fi
Soveltamisala
Näitä sopimusehtoja noudatetaan verkkokaupan asiakkaalle verkossa tarjoamissa palveluissa. Myymme verkossa palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.
Palvelun kuvaus
Yritys tarjoaa verkkokursseja ja valmennuksia. Verkkokurssit ja valmennusten itseopiskelumateriaalit sijaitsevat Kajabin pilvipalvelussa.
Verkkokurssien tilaaminen ja hinnat
Verkkokursseille ja valmennuksiin osallistuminen tapahtuu rekisteröitymällä ja tilaamalla kyseinen tuote verkkokaupan ostoskorin kautta. Tilaaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Palvelujen käyttö edellyttää, että asiakkaalla on käytössään internet-yhteys sekä tietokone tai nettiyhteyden mahdollistava mobiililaite.
Hinnat veloitetaan verkkokaupassa tilaushetkellä olevan hinnaston mukaisesti. Hintoihin lisätään kassalla arvonlisävero (24%). Hintoihin ei lisätä toimituskuluja. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Asiakkaalle lähetetty tilausvahvistus toimii maksutositteena, eikä muuta tositetta lähetetä, jos ei asiakas erikseen sellaista pyydä.
Tosite kirjanpitoa varten pyydetään osoitteesta tuki(at)miiakiviluoto.fi. Kerro viestissäsi, että haluat tositteen kirjanpitoa varten ja liitä mukaan saamasi tilausvahvistus tai vastaavat tiedot. Kirjoita lisäksi koko nimesi, (mahdollinen yrityksesi y-tunnus) osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi, jonne lähetän tositteen.
Tilausvahvistus on nähtävissä myös asiakkaan omalla tilillä Yrityksen verkkokaupassa.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilauksen peruuttaminen
Asiakas saa verkkokurssin ja valmennusten itseopiskelumateriaalin käyttöönsä välittömästi maksamisen jälkeen. Se tarkoittaa, että palvelun toimittaminen asiakkaalle on aloitettu asiakkaan suostumuksella sähköisesti ennen etämyyntiä koskevan 14 vuorokauden peruuttamisajan päättymistä. Tästä syystä 14 vuorokauden peruuttamisoikeus ei koske verkkokaupasta ostettuja verkkokursseja.
Tyytyväisyystakuu
Asiakas saa tyytyväisyystakuun verkkokursseihin ja valmennukseen.
Verkkokurssit: Asiakkaalla on 14 päivän Rahat takaisin tyytyväisyystakuu - jos et ole tyytyväinen verkkokurssiin, ilmoita asiasta kirjallisesti 14 päivän kuluessa osoitteeseen tuki(at)miiakiviluoto.fi. Maksu hyvitetään 7 arkipäivän kuluessa. Rahat takaisin tyytyväisyystakuu alkaa ostohetkestä. Pääsy verkkokurssille katkeaa välittömästi ilmoituksen jälkeen.
Yksilövalmennukset: Asiakkaalla on Rahat takaisin tyytyväisyystakuu - jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöön, sinulla on oikeus peruuttaa valmennus ensimmäisen tapaamiskerran (Zoom) jälkeen ja saat rahasi takaisin. Myös peruuttamatta jätetty tapaaminen tulkitaan tapaamiseksi. Ilmoita asiasta kirjallisesti viipymättä, mutta viimeistään 3 vuorokauden kuluessa ensimmäisestä tapaamisesta, osoitteeseen tuki(at)miiakiviluoto.fi. Maksu hyvitetään 7 arkipäivän kuluessa. Pääsy valmennukseen ja itseopiskelumateriaaleihin katkeaa välittömästi ilmoituksen jälkeen.
Ryhmävalmennukset: Asiakkaalla on Rahat takaisin tyytyväisyystakuu - jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöön, sinulla on oikeus peruuttaa valmennus. Jos olet ostanut valmennuksen ennakkoon ja olet saanut käyttöösi ostohetkellä itseopiskelumateriaalit, sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa valmennus ja saat rahat takaisin 100%. Jos peruutus tehdään 14 päivän jälkeen, mutta ennen ryhmän ensimmäistä tapaamista, saat rahat takaisin 80%. Jos ryhmävalmennukseen osallistuminen peruutetaan ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen, palautetaan 50% valmennuksen hinnasta. Ilmoita asiasta kirjallisesti viipymättä, mutta viimeistään 3 vuorokauden kuluessa ensimmäisestä tapaamisesta, osoitteeseen tuki(at)miiakiviluoto.fi. Maksu hyvitetään 7 arkipäivän kuluessa. Pääsy valmennukseen ja itseopiskelumateriaaleihin katkeaa välittömästi ilmoituksen jälkeen.
Palautusutapauksissa maksupalautukset tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Ongelmat palvelun käytössä
Mikäli verkkokaupan tai verkkokurssien käytössä ilmenee teknisiä tai muita ongelmia, asiakkaan tulee ottaa pikaisesti yhteys Yritykseen joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Maksaminen
1. Maksuehdot
- Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
-
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Lue lisää: Paytrail tietoa maksamisesta
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä - Yritys voi maksaa myös laskulla. Laskutuksesta sovitaan: Lasku pyydetään osoitteesta tuki(at)miiakiviluoto.fi. Kerro viestissäsi, että haluat laskun "verkkokurssin tai valmennuksen nimi". Kirjoita lisäksi koko nimesi, yrityksesi y-tunnus, yrityksen osoite ja sähköpostiosoitteesi, jonne lähetän laskun.
- Lasku pitää olla kokonaisuudessaan maksettu ennen verkkokurssin tai valmennuksen aloitusta tai jos olemme sopineet osamaksusta, ensimmäinen erä tulee olla maksettu kokonaisuudessaan ennen aloitusta.
- Viivästyneistä maksuista peritään korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut. Yritys siirtää maksamattomat saatavat huomautuksen jälkeen perintätoimiston perittäviksi. Perintätoimisto käyttää maksamattomien laskujen perintään vapaaehtoista ja oikeudellista perintää. Laskuihin lisätään perintätoimiston hinnaston mukaiset perintäkulut.
-
Yritys voi katkaista asiakkaan pääsyn ostamiinsa palveluihin viivästyneiden tai maksamattomien maksujen (myös osamaksuerien) takia, jos maksu ei ole saapunut eräpäivään mennessä. Tämä ei kuitenkaan poista asiakkaan maksuvelvollisuutta.
-
Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.
2. Osamaksu (yrityksen tarjoama)
- Osamaksu tarkoittaa maksuvaihtoehtoa, jossa asiakas maksaa tietyn rajallisen määrän osamaksuja päästäkseen käyttämään palvelua. Osamaksujen määrä on rajallinen ja asiakas sitoutuu ostoa tehdessä maksamaan kaikki tulevat osamaksuerät.
- Ensimmäinen osamaksuerä veloitetaan heti oston yhteydessä. Tämän jälkeen seuraavat erät veloitetaan kuukauden välein. Tulevat erät laskutetaan kuukausittain. Laskutuslisä on 5 € / lasku.
- Jos osamaksun erän maksaminen viivästyy, pääsy ostettuihin palveluihin katkeaa eräpäivän jälkeen. Pääsy palveluihin aukeaa, kun käyttäjätili aktivoidaan uudelleen sen jälkeen, kun asiakas on suorittanut maksamattoman osamaksuerän. Palveluiden katkeaminen ei poista asiakkaan maksuvelvollisuutta tulevista tai maksamatta jääneistä osamaksueristä.
- Jos asiakkaalle on kertynyt useita maksamattomia osamaksueriä, yrityksellä on oikeus veloittaa asiakkaan tililtä välittömästi kaikki maksamattomat osamaksuerät yhdellä kerralla. Jos automaattinen maksun veloitus ei toistuvista yrityksistä ja sähköpostitse lähetettävästä huomautuksesta huolimatta onnistu, yrityksellä on oikeus veloittaa asiakkaalta kaikki maksamattomat sekä kaikki jäljellä olevat maksuerät yhdellä laskulla 14 päivän maksuajalla.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.